這首歌在禮拜五時聽到的

很可愛 (看~我找到囉!!

發現歌詞是講朋友的耶!!

超棒的!!

 

 

Bruno Mars-Count On Me(依靠)

If you ever find yourself stuck in the middle of the sea
如果你迷失自我 就像陷入沙推之中

I'll sail the world to find you
放心吧 我會乘風破浪去找到你

If you ever find yourself lost in the dark and you can't see
如果你依然迷失在黑暗中

I'll be the light to guide you
我會拿著火把引導你

Find out what we're made of
回憶著我們所做過的蠢事

What we are called to help our friends in need
而那總是可以證明我們的友情有多深  
 
 

 
You can count on me like one, two, three
當你遇到困難時只要數到三

I'll be there and I know when I need it
我就會出現在你面前 而我知道當我需要你時

I can count on you like four, three, two
當我數著4 3 2時 

And you'll be there 'cause that's what friends are supposed to do, oh yeah, ooh, ooh
你也會出現在我身面 對朋友來說那就是天經地義的事情  
 
 
 
 
 

If you toss and you turn and you just can't fall asleep
當你在床上反覆翻動難以入眠時

I'll sing a song beside you
我會在你身邊唱首歌給你聽

And if you ever forget how much you really mean to me
當你懷疑我對你的友情時

Everyday I will remind you
我可以告訴你 我每一天都掛記著你

副歌Re

You'll always have my shoulder when you cry
當你傷心難過時 我的肩膀永遠可以給你依靠

I'll never let go, never say goodbye
我會永遠在你身邊 永遠

arrow
arrow
    全站熱搜

    008 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()